ראשי » הפארק הלאומי רדווד: הרפתקאות מקומיות יכולות להיות Grand Adventures – Adventure Cycling Association

פרסומת
מיגון רנטגן למרפאות שיניים

זהו דוח נסיעה עבור מסלול קצר: יוריקה, קליפורניה: לולאת חוף רדווד בזמן שהסופרת ובעלה פיתחו את המסלול.

זיעה נטפה על האף שלי ונחתה על הכידון שלי. גבשושיות זעמו באוזני, נחושות לגנוב את שפיותי. על ידי סטירה בהם, סטרתי בפני עצמי, וכשסטרתי באוזן חזק מדי היד שלי הסתבכה ברצועת הקסדה שלי. קיללתי את תוספת המשקל של בקבוק היין והסטייק בקופה שלי. Wעל סטייק יהיה כיף, חשבתי. זה לא יהיה רומנטי.

זה היה יום שישי של סוף השבוע של יום הזיכרון. שאלתי למה אנחנו לא שוחים ומצללים בסוף השבוע הארוך, כמו אנשים רגילים. במקום זאת, התנשפתי ונשפתי ובדקתי את המפה כל עשירית קילומטר כדי לראות אם אנחנו בראש טיפוס החצץ הארוך והתלול. עזבנו את הבית שלנו ליד האוקיינוס ​​השקט והאוורר בארקטה, קליפורניה, ודיוושנו 35 מייל על פני שני פרשת מים, פנימה אל ההרים והחום.

פעם חשבתי שאין טעם לרכוב על כבישים בהם נסעתי כל הזמן. במשך שנים תכננתי טיולי אופניים במדינות או מדינות אחרות והזנחתי את הדרכים סביבי. קבוצות מאיתנו היו רוכבות על אופני הרים בשבילי היער המקומיים שלנו, אבל הלינה המקומית נראתה קרובה מדי או טרחה רבה מדי. אבל בן זוגי טום ואני החלטנו לשנות את זה, למפות את הלולאה הזו ולרכב עליה במהלך סוף השבוע הארוך.

הבדרך במעלה הגבעה הזו, בו נסעתי עשרות פעמים, ראיתי אשכולות של עצים שמעולם לא הבחנתי בהם קודם לכן, כולל כמה אשוחי דאגלס גדולים במיוחד ומדרונים. היו גם מפוזרים דונמים שנקטפו לעצים, סלע גדול בצורת כלב, ותחילתם של פרחי דורבן סגול מלכותי.

"זה היה שם בפעם האחרונה שהיינו כאן?" שאלתי את טום כשדיוושנו על פני מטווח קטן עשה זאת בעצמך ממש מעבר לגבול BLM. הוא אמר שכן.

למרות הערכתי את התצפיות החדשות, הייתי עייף וכל הזמן שאלתי את עצמי, איפה אני? פספסנו את התור?

אי אפשר להחמיץ את הפנייה לנחל לאקס. לעולם לא נחמיץ את התור. טום נסע עד לאקס קריק קרוב למאה פעמים במהלך בניית מערכת השבילים. למעשה נפגשנו בנסיעה הזו שנים קודם לכן, כשהתנדבתי ליום בניית שבילים.

הייתי צריך לדעת שהגישה שלו לכל דבר והמוטיבציה שלי לסופי שבוע אתגריים יובילו לצהרי יום שישי המזוכיסטי הזה. ניגבתי את ידיי המיוזעות במכנסיים הקצרים הרוויים והמשכתי לדווש. לבסוף הגענו לפנייה שאי אפשר לפספס, דיוושנו עוד קילומטר, והקמנו מחנה המשקיף על הערפל המכסה את האוקיינוס ​​ממערב.

הר הסוסים ישב מדרום מזרח לנו, ו קרני שקיעה רקדו סביב העננים. הטיפוס המפרך הפך לזיכרון רחוק והרגשנו קצת זחוחים לגבי חופשת סוף השבוע שלנו אל מחוץ לערפל ואל אוויר האביב החם. מברכים את עצמנו עם סטייקים על האש, שתינו יין מהבקבוק ועברתי על כל הפרחים שראיתי בנסיעה, כולל כאלה שלא שמתי לב אליהם בנסיעות אחרות ברכב. כבר התרגשנו לקראת היומיים הבאים של דיווש.

למחרת התעוררנו מעורפלים בראש וברגליים, אבל אחרי קפה שחור חזק וטורטיות מלאות בנוטלה, ירדנו בזהירות חצץ גלי לכיוון עמק הופה מזרחה. ראינו דוב, שועל ודיל, מתפעלים בגיאולוגיה של הצוקים והבלופים לאורך כביש מדינתי 96, כשרכבנו צפונה לאורך נהר הטריניטי.

נהר הטריניטי מתמזג עם נהר קלמאת', הידוע בריצות הסלמון האגדיות שלו. חצינו את הגשר במפגש ומילאנו את מלאי החטיפים שלנו בחנות Weitchpec המשופצת לאחרונה. לאחר שחצינו את הגשר על פני המים הרחבים והעכורים, פנינו שמאלה על כביש 169, ואז חצינו בחזרה את ה-Klamath וטיפסנו במעלה הסוויץ' בכביש באלד הילס, ברכיבה מערבה.

במהלך היום וחצי שלאחר מכן, חצינו את אדמות אבותיהם של שבטי Hupa ו-Yurok, במעלה ובמעבר Bald Hills Road, ואל הפארק הלאומי רדווד. לפני המעבר לפארק, ישנו בית קברות משוכלל מאוד של יורוק, עם מבני בטון, רמפות ומעקות מעט בנויים יתר על המידה. שילמנו את הכבוד הראוי שלנו בסוף השבוע של יום הזיכרון.

ריח של פריחת אדר גדול עלה בערפל כאשר קריאות ציפורים הדהדו בחלקים התלולים של העמק. הכאבים מיום שישי התפוגגו וגלשנו קדימה, שמחים לדווש בערפל שכיסה את כרי הדשא הזהובים והתורמוס הסגול על הכביש.

שנתיים לפני כן עבדתי בקיץ בגבעות הקירח על פרויקט לשחזור בית גידול לעשבים מקומיים. למרות שטיילתי יותר מ-100 שעות מעל יערות האלונים והערבות, לא הרגשתי את הגבעות המתגלגלות בצורה אינטימית כמו באותו יום. הפעם, על אופניים, כל אחו וכל גבעה נחרטו במוחי כמו מסמר שנשרט לתוך תג עץ אלומיניום, מתועד להמשך.

כשהכביש עוזב את הרכס, פניות סיכות ראש בורות מובילות חזרה לחוף ולכביש 101. ירדנו במהירות, ראינו עצי סקויה בני 1,000 שנה ועקפנו את המכוניות. מהצומת של Bald Hills וכביש 101, אתה יכול לפנות ימינה ללכת צפונה לתהילת סקויה נוספת דרך Newton B Drury Scenic Parkway, או לפנות דרומה ולרכב דרך העיירה אוריק. יש ב' ידועדוכן דחף ושייק באוריק, והרגשתי כאילו הרווחתי שם ארוחה.

תקפנו את ההמבורגרים, הצ'יפס והמילקשייק של האיילים כאילו לא אכלנו כבר שבועות. ניגבתי קטשופ מסנטרי ובהיתי בבורות הסקויה שמעבר לכביש המהיר. ישבנו על השרפרפים שלנו ליד הכביש המהיר דו-נתיבי מעבר לרחוב ממוטל מוזנח, חשבנו שזהו סוף השבוע הטוב ביותר של יום הזיכרון. היינו בהרפתקה מקומית, ספגנו את הגבעות שאנו מכנים בית.

הקטע לאורך ה-101 היה המוכר לי ביותר, מכיוון שנסעתי בו לעתים קרובות לעבודה. אבל שוב, ראיתי מה היה חסר לי. הליכה קצרה לאורך החוף ליד לגונת המים המתוקים השאירה חול בנעלי הרכיבה שלנו, והגלים היו מחרישי אוזניים, עלו קרוב לחוף לפני שהתרסקו על החול הצפוף. המשכנו דרומה לאורך החוף, חלפנו על פני הלגונה הגדולה ולגונת האבן, דיווש לאט מספיק כדי להבחין ברמת הצמחייה במים המלוחים שלהם. לוטרות הוציאו את ראשן החוצה ושחפים גדשו את החופים. קורמורנים גלשו נמוך על פני המים הגועשים.

השמיים היו מעוננים כשהגענו הביתה ביום שני אחר הצהריים. במקום להצמיד את סוף השבוע לרגע האחרון כרגיל, היה לנו זמן לפרק, לנקות ציוד ולהתכונן לעבודה למחרת. למרות הרגע הזה של התנהגות אחראית, הרגשנו כאילו יצאנו משם עם משהו. היה לנו סוף שבוע אפי והרגשנו שהלכנו רחוק וראינו דברים שלאף אחד אחר לא היה.

מאז אותו טיול בלתי נשכח לפני שנים, רכבתי בחלקים שונים של המסלול הזה ברכיבות שונות. בכל פעם אני מרגישה תחושה עמוקה יותר של חיבור והיכרות עם המקום שאני קוראת לו בית. במקום להתייחס למקומות האלה כאל ארציים או משעממים, אני רואה אותם כמיוחדים יותר. כל גבעה קטנה, כל הר גדול, כל פרשת מים, או עצים בעלי קליפות חלקות… כולם מיוחדים. סוף השבוע המסוים הזה הזכיר לי שהרפתקאות היא הלך רוח, והחלק ה'גדול' של הרפתקאות גדולות תלוי בנו.

מצא את המסלול כאן

ברגים ואומים

• זהו מסלול לולאה עם התחלה/סיום באאוריקה, קליפורניה.
  • זה 185 מייל עם 16,167 רגל של טיפוס וניתן לרכוב על אופניים לכל כיוון.
  • אין הרבה אספקה, אז קחו את רוב מה שתצטרכו והטעינו חטיפים בהתאם.
  • בהתאם לתקופת השנה, תרצה להיות אסטרטגי לגבי מים. לאחר חורף גשום, סביר להניח שיהיו יותר מעיינות, אך אלה יתייבשו בסתיו או בקיץ דל משקעים. יש גם כמה קטעים ללא מים.
  • אתה יכול לקצר או להאריך את המסלול בהתאם לטווח הזמן שלך. ישנם מספר יציאות וחזרה הכלולים במסלול, על מנת להביא בחשבון אתרי קמפינג מרווחים. הדרך ברובה היא כבישים סלולים עם כמה קטעי חצץ קצרים.

עיקרי הדברים

• מגוון מערכות אקולוגיות! תראו את מפרץ הומבולדט, יערות עצי מחט בפנים הארץ, עמקי נהר תלולים, יערות אלונים וערבות לפני שתחזרו לחוף האוקיינוס ​​השקט.
  • רואים כמה פרשת מים
  • עצי סקויה
  • נוף להרים
  • אם תעשו את המסלול הזה בקיץ, יהיו לכם אתרי קמפינג עם נקודות על שפת הנהר

בעוד שהרוחות השולטות בחוף הן בדרך כלל ממערב ו/או מצפון, כדאי לבדוק את כיוון הרוח באפליקציה כמו Windy לפני שבוחרים באיזה כיוון לרכוב. המסלול נועד לצאת מאאוריקה, מרכז האוכלוסיה של מחוז הומבולדט, אבל אתה יכול בקלות להתחיל מ-Arcata, מקינליוויל או קהילה סמוכה אחרת.

לאיורקה ולארקטה יש שפע של חנויות ומקומות לינה, אבל ברגע שמתחילים לדווש, המלאי המחודש מוגבל לחנויות נוחות בוויצ'פק ובאוריק.

אתרי קמפינג ליד המסלול מסומנים על רכיבה עם מסלול GPS, ואתה יכול לחלק את הימים איך שאתה רוצה. אנשים שרוצים להאיץ דרכו יכולים לעשות זאת תוך יומיים או שלושה, בעוד שמטיילים יכולים להפוך אותו לסיור של חמישה ימים. במסלול זה יש הרבה טיפוס, כמו גם כמה קטעים קצרים עם עומסי עומס גבוה, כך שהוא לא מומלץ למשפחות או לילדים.

מסלול זה מתרחש באדמות אבותיהם של העמים חופה, קארוק, יורוק, וויוט.