ראשי » תכנון טיול אופניים קבוצתי – איגוד רכיבה על אופניים אדוונצ'ר

תכנון טיול אופניים קבוצתי – איגוד רכיבה על אופניים אדוונצ'ר

פרסומת
מיגון רנטגן למרפאות שיניים

אחד התחביבים האהובים עלי מחוץ לטיולי אופניים הוא כדורעף חופים. אני לא ממש טוב, אבל אני כן נהנה מהזמן על החוף ועם חברים ותיקים וחדשים. לאחרונה, דרך חבר ותיק, מצאתי קבוצה של חובבי כדורעף אחרים שהתעניינו בטיולי אופניים לאחר ששמעו את הסיפורים שלי ושל אחרים בקבוצה.

הקבוצה התחילה בכ-15 אנשים שמעוניינים להשתתף, אך הצטמצמה במהירות לשישה או שבעה שהיו רציניים מספיק כדי להתחייב. אני תמיד להוט לשתף טיולי אופניים אז התרגשתי למצוא בטעות קבוצה של טיימרים ראשונים. מהר מאוד למדתי שלהפגיש קבוצה כל כך גדולה ושונה הולך להיות מאתגר יותר ממה שחשבתי בתחילה.

לכולם היו שאלות. הם נעו בין השאלה מה בדיוק אומר סיור אופניים ללילה, מה לארוז ואיך להתכונן. אנשים רבים היו זקוקים לציוד החל מאופניים ונעלי בית וכלה בציוד מחנאות שונים, והבנתי שאני צריך לפתח תוכנית קונקרטית שתדרוש את כמות המאמץ המינימלית וההשקעה בציוד ועדיין לשמור על הטיול מעניין.

מכיוון שכולם גרו במחוז סן דייגו, החלטתי שנפגש בתחנת הטרולי של העיר העתיקה, שהיא מרכזית וקל להגיע אליה בכל קווי הטרולי (הרכבת הקלה של סן דייגו), אוטובוסים רבים וכמובן באופניים. משם, זה מרחק של 20 מיילים למחנה קמפינג של עמק נהר טיחואנה, ממש על גבול ארה"ב-מקסיקו. זה היה המרחק המושלם לרוכבי אופניים חדשים יותר והשאיר הרבה זמן לארוחת צהריים לאורך הדרך ולזמן ביחד במחנה.

יתר על כן, במתחם הקמפינג של עמק נהר טיחואנה יש יורטות היכולות להכיל עד 10 אנשים וכוללות מיטות קומותיים עם כריות שינה. יש גם מים ראויים לשתייה, מקלחות, שירותי שטיפה, בורות אש ועצי הסקה לרכישה. עבורי, זה היה הקדמה המושלמת לקמפינג. כדי לפשט את הדברים עוד יותר, שמתי את עצמי לאחראי על האוכל והבישול.

אף על פי כן, היו עדיין שאלות רבות מכולם על הלוגיסטיקה הנ"ל, וכל מה שאתה יכול לחשוב עליו. לבסוף הכנתי רשימת אריזה מומלצת ושיתפתי אותה עם הקבוצה, מה שנראה שעזר. אפילו חלקתי את המסלול והבטחתי לכולם שנרכב כקבוצה כדי שאף אחד לא יצטרך לדאוג לאיבוד או להיפרד מהקבוצה.

בסופו של דבר כולם היו על אותו עמוד, והטיול התנהל ללא בעיות גדולות. הגענו לעיר הסמוכה אימפריאל ביץ' ממש בזמן ארוחת הצהריים, אכלנו באחת המסעדות הטובות בעיר, והגענו לאתר הקמפינג כמה שעות לפני השקיעה, לאחר שחקרנו את שאר הפארק האזורי של נהר טיחואנה. נהנינו מארוחת ערב וממדורה עד שהגיעה שעת השינה, ואני חושב שכולם ישנו בשקט. למחרת בבוקר, הלכנו בדרך הנופית חזרה צפונה לאורך ה-Silver Strand, מסלול חוף חוף העובר דרך Coronado, ולקחנו את המעבורת על פני המפרץ וחזרה לסן דייגו.

למדתי לא מעט על תכנון סיורים קבוצתיים עם מתחילים בטיול הזה. בפעם הבאה, אצור מסמך משותף עם כל המידע הרלוונטי, כולל מפת המסלול. לאחר מכן, שבוע או שבועיים לפני היציאה, אקיים פגישה קבוצתית כדי לדון בפרטים הספציפיים ולענות על כל שאלה.

גם אני למדתי מאז על מדריך רכיבה על אופניים הרפתקאות לתכנון והובלת אופניים ללילה, שהיה משאב נהדר. לבסוף, אם זה מועיל למישהו אחר, ריכזתי את הסרטון למטה עם טיפים והערות נוספות כיצד להוביל בהצלחה סיור אופניים קבוצתי.