ראשי » מדוע ציירנו תמונה באורך 600 מייל של אופניים ברחבי אירופה

מדוע ציירנו תמונה באורך 600 מייל של אופניים ברחבי אירופה

פרסומת
תכנון תשתיות רפואיות

דניאל ריינאו-קירקופ ואריאנה קאסיראגי, בליווי הכלב שלהם, זולה, סיימו זה עתה 4,500 מייל (7,250 ק"מ) רכיבה על אופניים ברחבי אירופה כדי למשוך אופניים ענקיים עם תכנון GPS על פני שבע מדינות כדי להעלות את המודעות לאופן שבו רכיבה על אופניים יכולה לעזור להתמודד עם מצב החירום האקלימי. מאמינים שזהו ציור ה-GPS הגדול בעולם. אתה יכול לראות תמונות מהטיול שלהם בחשבון האינסטגרם שלהם.

אנחנו מאוד מאוד אוהבים רכיבה על אופניים. כמו כולם, הפכנו מודעים יותר לשינויי האקלים, ורצינו להוסיף את קולנו למה שאמור להיות מקהלה גדולה יותר. אנחנו חושבים שהשימוש באופניים כאמצעי תחבורה הוא דבר נפלא, ורצינו לעשות משהו.

רעיון הטיול היה דבר הדרגתי. חשבנו לנסות לעורר איכשהו השראה לאנשים לגבי אופניים. אנחנו אפילו לא זוכרים מי הגה לראשונה את הרעיון לצייר את האופניים. אבל זה נראה כמו הדרך הטובה והמהנה ביותר להעביר את המסר שלנו. שנינו פיזיקאים, אבל שנינו עזבנו את עבודתנו כחוקרים והחלטנו לעשות זאת.

אריאנה השתמשה בתוכנת מחשב כדי לצייר אופניים, ולאחר מכן בגוגל מפות כדי להתאים אותם למסלול. הניסיון הראשון לא הלך כל כך טוב. הציור כמעט הושלם והבנו שיש בליטה גדולה במסלול. כשהתקרבנו, ראינו שהכנסנו אותו ממש דרך שדה התעופה שארל דה גול. אז היינו צריכים להזיז הכל בכמה קילומטרים.

תמונת GPS של אופניים, שלקח 4,500 מיילים של רכיבה ליצור. צילום: Daniel Rayneau-Kirkhope/Arianna Casiraghi

למעשה התחלנו ב-2019, והיינו צריכים לסיים את זה אז. אבל לאריאנה הייתה פציעה בברך, והפסקנו אחרי כמה חודשים באותו קיץ. התחלנו שוב באותו נובמבר, אבל נאלצנו לעצור שוב כי היה קר מדי למחנה. עמדנו להתחיל שוב במרץ 2020, אבל אז קרתה המגיפה.

זה היה מאוד התחלה-עצירה, ודי קשה. הפעם החום היה קשה. עם רכיבה על אופניים לפחות אתה מקבל משב רוח, אבל זה הגיע ל-39C. אבל סיימנו עכשיו – ב-9 באוגוסט. בסך הכל, זה היה 131 ימים של רכיבה על אופניים, וכמה ימי מנוחה, אז בערך ארבעה חודשים.

דניאל בנה את שני האופניים, וזולה – היא קרויה על שם ג'אנפרנקו זולה, הכדורגלן, למרות שהיא נקבה – נכנסה לאופני המטען. היא קופצת פנימה והחוצה בשמחה, ומבהירה מתי היא רוצה ללכת. היא לגטו רומנולו, כלב מים איטלקי.

סחבנו הרבה דברים – אוהלים, שקי שינה, כל זה. וזולה. ניסינו לחנות רוב הזמן אבל גם התארחנו במלונות וב-Airbnb מדי פעם. לפני המגיפה התארחנו עם כמה אנשים עם קהילת Warmshowers, שמארחים אנשים שמטיילים באופניים.

תמונת האופניים מציגה את הנסיעה המלאה, מלבד כמה מקומות שבהם היינו צריכים לרדת מהמסלול לקמפינג, ואז חזרה לאותה נקודה. פעם אחת הגענו לחציית הריין, עם מעבורת קטנה מאוד, והיא לא פעלה, אז נאלצנו לעשות סטייה של 50 ק"מ, אותה הסרנו. אז יש נקודה קטנה שבה זה לא רציף, וזה מעצבן.

מלבד זאת, הוא נשבר רק בקצה הכידון. לא חזרנו על המסלול על הכידון. אבל כן רכבנו על המזלג ועל עמוד המושב פעמיים.

לא נצמדנו ב-100% למסלול שתכננו. זה כל כך גדול שאם אתה מתנועע סביבו ב-5 ק"מ או אפילו 10 ק"מ זה בסדר. אז ניסינו ללכת על כבישים קטנים איפה שאפשר, או מחוץ לכביש, גם כדי שזולה יוכל ללכת קצת.

היכולת סוף סוף לראות את האופניים על המפה היא בעיקר הקלה. היו לנו כל כך הרבה מכשולים. כשהתחלנו הפעם חשבנו – מה יכול להשתבש הפעם? הרגשנו שאכזבנו אנשים בכך שלא השלמנו את זה, והחיים שלנו הרגישו קצת תקועים. אז אנחנו מאוד שמחים עכשיו.

אם אנשים רואים את התמונה, המסר שאנחנו רוצים להעביר הוא: אנא זכרו שכנראה יש לכם אופניים איפשהו, וזה יהיה נחמד אם תוכלו להשתמש בהם קצת יותר, במקום במכונית, לנסיעות קצרות. לפחות תחשוב על שימוש באופניים – זה זול ובריא יותר. וכמובן, זה ממש מהנה.