ראשי » ההרפתקה שלנו ברכבת WES לווילסונוויל

פרסומת
מנורות לוטרינרים

(שון מרטינז)

[Note: The story below was shared by BikePortland subscriber Shawne Martinez, who goes by @tigard_stripes on Instagram. I’ve been away from Portland for a week dealing with my dad being in the hospital, so I’ve been unable to do BikePortland stuff. I’ll be sharing a few guest articles this week and until I can get my dad stabilized. Much love and thanks! – Jonathan]

אני אבא של אופניים ללא מכוניות בטיגארד, אורגון. בתי אליזה (תלמידת כיתה ב') ואני שמנו קילומטרים רבים על האופניים שלנו במחוז וושינגטון, ולעתים קרובות אנו רואים ושומעים את רכבת ה-WES מתגלגלת בין טיגרד לבוורטון ברכיבות האופניים שלנו במחוז וושינגטון. ה-WES, קיצור של Westside Express Service, היא רכבת נוסעים שנוסעת בין וילסוןוויל ל-Beaverton שיכולה להועיל לאנשים שחיים אורח חיים מנומס (או נטול מכוניות).

הגורם המגביל עבורנו היה לוח הזמנים שלו: שעות העומס בשעות הבוקר והצהריים בימי חול בלבד. ללא שירות סוף שבוע, התקשינו להשתמש בנתיב הרכבת הזה. לאחרונה, בבית הספר של הילד שלי הייתה הפסקה בימי חול, אז החלטנו לקחת את האופניים שלנו ברכבת לווילסונוויל. ישנן חמש יציאות בוקר ממרכז המעבר טיגרד, ולאחר מכן פער של שש שעות עד לרכבת הראשונה אחר הצהריים לכיוון צפון.

הייתי צריך להפוך את זה לחוויה מהנה עבור בתי בת ה-8 אז סרקתי את המפה ליד מרכז המעבר וילסוןוויל לתשתית אופניים ופעילויות מהנות. הבחנתי בכניסה לשביל רב שימושי במרחק של כמה רחובות מתחנת WES עם מספר מגרשי משחקים באזור. אז תפסנו את האופניים שלנו ורכבנו את 1.5 הקילומטרים למרכז המעבר טיגרד.

העלייה ל-WES עם אופניים היא קלה – פשוט גלגל את הרמפה עד לרציף העלייה והקפד לסרוק את כרטיס ההופ, הטלפון או כרטיס הבנק שלך בסורק כדי לשלם את התעריף שלך. בזמן ההמתנה לרכבת יש בכל תחנה פסל אינטראקטיבי להעסיק אנשים (צעירים ומבוגרים). רצפת הרכבת נמצאת בדרגה כאשר התחנה מאפשרת מעבר חלק לגלגל את האופניים על הסיפון. ישנם כמה ווי אופניים צמודי קיר שתוכלו להשתמש בהם או פשוט להחנות באזור המיועד ולאבטח את האופניים שלכם לקיר עם הרצועה המצורפת.

אז איך הנסיעה? הרכבת הזו היא מָהִיר! היינו בווילסונוויל תוך זמן קצר. בשביל הרב שימושי ליד קופי לייק דרייב גילינו מגרשי משחקים, פארקים ומקום פעילות לצפייה בציפורים. התגלגלנו לבית הספר היסודי לורי לראות את מחולל הרוח שלהם ואת פסל גן הגשם. בקהילה הזו יש שילוב מעניין של דיור ועיצובי רחובות. ברכיבה על אופניים במורד וילסוןוויל ראינו כמה אפשרויות לארוחת צהריים ועצרנו לפרוסת פיצה. התגלגלנו מתחת ל-I-5 כדי לראות את הציורים שכותרתם "היופי והגשר" המקיפים את הקטע הרועש והלא נעים הזה של המסלול שלנו. אבל המטרה שלנו נראתה: דרך נוספת שתוביל אותנו למרכז הבילוי המשפחתי של Bulwinkle! (מדפי האופניים בבולווינקלס מוסתרים בצד ימין של הבניין. למה לא ממש ליד דלת הכניסה?) מסלול פוט-פוט, משחקי וידאו ובאולינג העסיקו אותנו עוד כמה שעות.

תנועת המכוניות ב-I-5 נעצרה לחלוטין כשחזרנו למרכז המעבר של Wilsonville בדיוק בזמן לעלות על הרכבת של 3:30 WES חזרה לטיגארד. הדלתות נסגרו בדיוק כשהתגלגלנו הלאה (וואו!) נהנינו מנסיעה מהירה של 18 דקות חזרה למרכז המעבר טיגרד. למרות שלקחנו את ה-WES לבוורטון מספר פעמים, זו הייתה הפעם הראשונה שלנו ברכיבה לווילסונוויל. זו הייתה חוויה חיובית, והילד נהנה.

זה רק הוכיח לי שוב שתחבורה ציבורית היא מרחיב הטווח האולטימטיבי לאופניים ודרך מצוינת להשאיר את המכונית בבית.

קרא עוד על הרפתקאות המעבר והרכיבה על אופניים של שון כאן.