ראשי » 2022 Big Sky Spectaculaire: סיכום האירוע

2022 Big Sky Spectaculaire: סיכום האירוע

פרסומת
MAGNEZIX מגנזיקס

שישה רוכבים התייצבו ל-Big Sky Spectaculaire הגדול השנה, אירוע רכיבה על אופניים הרפתקאות של 900 מייל דרך Big Sky Country, מונטנה. מצא השתקפות שנכתבה על ידי צוות הזוגות היחיד ממה שהיה החוויה הראשונה שלהם באירוע אולטרה-סיבולת כאן…

מילים מאת ז’ול סטנס ופאץ’ דויל, תמונות מאת ז’ול סטנס וקתי פראנס

עיירה עם בר וגבעה וגריזלי בכל מקום… הכבישים יפים, המקומיים ידידותיים, המסלול הרפתקני, וזו הייתה דרך מרהיבה לחוות את מונטנה.

היינו הזוג הראשון שנכנס ל-Big Sky Spectaculaire, אירוע שרשום כרכיבת אופניים תחרותית בתמיכה עצמית בת שלב אחד. חלקים מהמסלול נמצאים על מסלולי האופניים של איגוד הרכיבה ההרפתקאות (TransAm ו- Lewis and Clark Bike). המסלול הקבוע הוא 891.6 מיילים עם 38,842 רגל של טיפוס. RideWithGPS מציג את המסלול כ-21% לא סלול. אבל, כשהיינו בו, הרגשנו שאנחנו נמצאים על כבישים לא סלולים רוב הזמן. מארגן המירוץ קרווול הריק עשה עבודה מצוינת בתקשורת לפני המירוץ עם עדכונים חודשיים שהובילו לתחילת המירוץ. קרווול גם השתתף באירוע השנה. הכתבה הזו היא מנקודת המבט שלנו, כמו גם מהזוגיות שלנו, כפי שאנו מכנים זאת.

לאחר שחקרה את מירוצי האולטרה בשנת 2021, ג’ול מצאה את Big Sky Spectaculaire, והיא לא יכלה להפסיק לדבר על זה. הקשבתי כשהיא קראה לי את הפרטים. והתחלנו לפנטז על נוף יפהפה, על ביחד, לאכול בחנויות הנוחות האהובות עלינו, ולחכות לזה… דובי גריזלי! הקשבנו כשאוון דויטש דיבר על הנסיעה שלו מדי יום בפודקאסט. קראנו כשהת’ר פוסקביץ’ סיפרה על החוויה שלה במירוץ למעבורת וירג’ל. חקרנו את מונטנה וקראנו דרך אתר Big Sky Spectaculaire. זה היה סופר מרגש.

2022 Big Sky Spectaculaire

אז בינואר 2022 יצרנו קשר עם Big Sky Spectaculaire כדי לבקש מידע נוסף. עוצרות עוגה עבור בונוסים בזמן! האם זה יכול להיות נכון? אנחנו אוהבים פאי, וכנראה שאנחנו אוכלים לא מעט ממנה בהרפתקאות האופניים ובמירוצים שלנו, אבל עכשיו אנחנו מקבלים בונוסים על אכילת פאי?! היו גם בונוסים בזמן עבור נקודות ציון אחרות לאורך הדרך.

ב-19 באוגוסט, ארזנו את האופניים ויצאנו לבוזמן, מונטנה, לבדיקת האופניים ולמפגש טרום המירוץ בפארק מקומי. במפגש שלפני המירוץ, פגשנו את שאר המרוצים, אכלנו ארוחה קבוצתית של צ’יפוטלה, שוחחנו באריכות על הציוד שלנו והלכנו לישון. ואז, ב-22 באוגוסט בשעה 6:30 בבוקר, ההתחלה הנייטרלית שלנו בהנחיית המקומיים לקחה אותנו אל מחוץ לעיר ואל קטע החצץ הראשון שלנו. המירוץ התנהל.

היום הראשון היה מלא בהתרגשות והפתעה, כאשר נראה היה שכל סיבוב מביא משהו חדש. נוף יפהפה היה בשפע והיו הרבה קטעי עפר כשעשינו את דרכנו ל-Three Forks ולתחנת הפאי הראשונה שלנו. בהתרגשות שלנו, פספסנו את מיזורי Headwaters ואת בונוס הזמן שלו. לפתע הופיע המנהיג ג’יימס פולסום. הבנו שאנחנו רוכבים עם מוביל המירוץ. ג’יימס פולסום היה במונטנה עם מג האקנן לאחר הסיום המרשים שלה ב-TCRNo8. רכבנו יחד לכמה דקות, ואז ג’יימס נכבה מעל הגבעה התלולה שלפנינו. כשהתקרבנו לדילון, מונטנה, יכולנו לראות שהשמים מתחילים להחשיך. תוך דקות ספורות היו לנו ברקים מסביבנו ורוחות ממש חזקות. קפצנו לתעלה לכמה דקות אבל החלטנו פשוט להמשיך לרכוב כי לא היה לנו לאן ללכת כדי לברוח מהגשם והברקים. סיימנו את היום הראשון שלנו בדילון וישנו קצת. ובכן, תחילה אכלנו ארוחת ערב הודות לסאבווי. נחזור לסאבווי ולתוכנית האוכל שלנו.

התחלנו את היום השני שלנו ב-3:59 לפנות בוקר. בעודנו משוחחים וטיפסנו על אחת הגבעות שמובילות אותנו החוצה מדילון, שמענו קול מהחושך לידנו, “בוקר טוב!” זה היה קרוול, מנהל המירוץ. אמרנו שלום לקול בחושך ודיוושנו אל החושך. כשטיפסנו כשראינו רק מה שהפנסים שלנו יראו לנו, דיברנו על גריזלי ואיך הם בטח עומדים על הכביש ומחכים לנו.

בחזרה לדמיון המופרז שלנו של דובי גריזלי: לאחר שקראנו על דובי גריזלי באזור, הדמיון שלנו השתולל. נזכרנו בסרטון יוטיוב של האישה הזו שטיילה והיא גילתה שאריה הרים עוקב אחריה. לאחר מספר ניסיונות להפחיד את החתול, היא ניגנה מוזיקת ​​מטאל כבד, והחתול ברח. אז, הורדנו רשימת השמעה של מטאליקה. שיחקנו את מטאליקה בכל פעם שהיינו באזור שזוהה כטריטוריה גריזלי. היינו כאוס מוחלט ברכיבה על כבישים נידחים, בתוליים ויפים תוך כדי השמעת מוזיקת ​​מטאל כבדה ושירה. קרוול סיפק מידע מפורט מאוד על תצפיות גריזלי וטריטוריה לאורך המירוץ. אנחנו מקולורדו, אז גריזלי לא מוכרים לנו. במהלך התכנון, אפילו החלטנו לשנות את התוכנית שלנו מביבי ללינה במקומות לינה כדי להימנע מהם. במהלך 891 הקילומטרים שלנו ראינו דוב אחד וגור. כן, דוב אחד. זה היה גריזלי, אבל רק דוב אחד. כדי לעשות את זה שוב, היינו מבינים.

בחזרה ליום השני שלנו. רכבנו דרך ג’קסון, חוכמה וסולה בדרכנו לדרבי. לפני שהגענו לסולה, טיפסנו מעבר גיבונס. זה היה בערך דרך עפר באורך 17 מייל קרוב מעט לגבול מונטנה-איידהו. בירידה, פאץ’ לא העריך סיבוב חד על הסלע הרופף והחליק מהכביש לתוך תעלה, ורכב על הגלגל הקדמי שלו בסביבות שישה מטרים. זה שיפץ לו מעט את הצוואר. ברגע שהגענו לדרבי, פאץ’ שאל אם נוכל לנוח שם לילה. תכננו לרכוב מעבר סקאלקאהו ולישון בפיליפבורג.

2022 Big Sky Spectaculaire

ביום השלישי שלנו, התחלנו את הטיפוס שלנו במעלה מעבר סקאלקאהו ב-3:43 לפנות בוקר מדרבי, הפסגה תהיה 40 מייל לפנינו וכ-31 מייל של דרך עפר כדי להגיע לפיליפבורג. דרך העפר של מעבר סקאלקאהו הייתה תלולה לפעמים אבל מה שאנו מכנים עפר טוב מלבד קרש הכביסה הרציף בירידה. סיננו קצת מים במפלים והגענו לפיליפבורג בזמן לארוחת צהריים. אכלנו ארוחת צהריים ושמנו פעמינו ללינקולן לעצירת שינה. אכלנו אוכל בר והלכנו לישון.

היום הרביעי התחיל עם השטוח או המכני היחיד שיהיה לנו במהלך המירוץ. הצמיג האחורי של ג’ול היה תקר. הוספנו עוד סטן ורכבנו למסעדת Lambkin’s לכמה כריכים לארוחת בוקר. בנאדם, היינו צריכים להזמין שנים עשר מהכריכים האלה. אז, כל כך טוב. כעת, בדרכנו לפורט בנטון, ניסינו לפצות קצת זמן מהעצירה הבלתי מתוכננת בדרבי. כפי שמתברר, הייתה סערה גדולה ממש לפנינו. כשעשינו את דרכנו לדאטון, מצאנו רוח וגשם. בדרך קיבלנו הודעה מקרווול שהוא ועוד רוכב מייק ישנים בכנסייה בדאטון וגם אנחנו מוזמנים להישאר שם. ג’יימס שלח הודעה לקרוול כדי לומר שהוא מתמודד עם בוץ בלתי פוסק לקראת פורט בנטון. החלטנו להישאר בכנסייה ללילה. ישנו על הרצפה בתוך ביבי החירום שלנו, וזו הייתה טעות. לעולם אל תישן בבביית החירום שלך בפנים. שנינו היינו ספוגים למחרת בבוקר. ביבי החירום שלנו לא נושמים בכלל. ארזנו והתכוננו ליום הרכיבה הרביעי.

היום הרביעי כלל קטע ארוך של חצץ המוביל לפורט בנטון. הגענו לפורט בנטון והסתכלנו מסביב לארוחת צהריים. מצאנו את Wake Up Coffee ואכלנו את ארוחת הישיבה הראשונה והיחידה שלנו באירוע. וואו, איזו ארוחה מדהימה זו הייתה! אכלנו שתי ארוחות צהריים כל אחת. פאץ’ היה מנומנם ורצה לנמנם על הדשא ליד נהר מיזורי. החלטנו להמשיך לרכוב וזו הייתה ההחלטה הנכונה שכן הנסיעה למעבורת נהר מיזורי (Virgelle Ferry) ארכה יותר ממה שחשבנו. עשינו את המעבורת עם דקות פנויות. לאחר המעבורת, תכננו לעצור בג’רלדין. רכבנו דרך שקיעה מדהימה ושאר קטע העפר בחושך.

התחלנו את היום החמישי ב-6:14 בבוקר. התחלה קצת מאוחרת עבורנו, אבל יש לנו פחות מיילים לעלות בתוכנית שלנו. לאחר שאיבדנו זמן מה בדרבי, חזרנו לתוכנית המקורית שלנו. אנו מפתחים תוכנית, בגיליון אלקטרוני, עבור כל המרוצים שלנו עם ממוצע מהירויות ומרחקים משוערים עבור כל יום. לאחר מכן נוכל להעריך מתי נגיע ליעדים לאורך המסלול. אם נתאים את המהירות הממוצעת שלנו בגיליון האלקטרוני, נראה את ה-ETA של יעדים כל הדרך עד הסוף. אנו מבססים את המהירויות הממוצעות שלנו על ניסיון, קילומטראז’, טיפוס רגליים ושטח. כמו כן, RideWithGPS תספק זמני נסיעה משוערים למסלולים. הגענו ל-White Sulphur Springs בשעת לילה מאוחרת. מצאנו תחנת דלק שהיא בעצם תחנת דלק ומכולת משולבת (Town Pump Food Store). מבחר אוכל מדהים לתחנת דלק. קנינו יותר מדי אוכל, אכלנו והלכנו לישון.

תכננו את היום האחרון שלנו להיות קצר (לאולטרה). נותרו לנו 97 מיילים עד לסיום. התחלנו את היום ב-5:38 בבוקר. המסלול הוביל אותנו אל מחוץ לעיר וכמעט מיד אל דרך עפר ובסופו של דבר אל כביש דו-מסלולי בו חצינו רכוש פרטי שקרואל ניהל עבורנו משא ומתן. לאחר שנסענו בכביש דו-מסלולי וניווטנו בכמה שערים, עברנו על פני הרכוש הפרטי וחזרנו בדרכי העפר שהורגלנו אליהן במסלול זה. הייתה התרגשות באוויר כשרכבנו לעבר הסיום. לפני שהגענו לבוזמן, עדיין היינו צריכים לרכוב דרך ברידג’ר קניון ולטפס במעלה ה-Battle Ridge Pass ו-Bridger Divide לפני שנרד לאזור בוזמן. לאחר שירדנו, נותרה יציאה קשה אל שביל אופניים חצץ. כמובן שקרווול עדיין לא סיים עם חצץ. לבסוף, פגענו שוב באספלט ורכבנו אל קו הסיום. קתי, אשתו של קרואל, הייתה שם וצילמה, כמו גם גרהם ממונטנה אודיסיאה, המסיים במקום הראשון ג’יימס, מג וכמה מקומיים מחאו כפיים כשהגענו.

• 2022 Big Sky Spectaculaire

בחזרה לסנדוויצ’ים של הרכבת התחתית ולתוכנית האוכל שלנו לאירוע הזה: בזמן שחקרנו את שלושת הימים המתוכננים הראשונים של המסלול, שמנו לב שיש חנויות של רכבת תחתית לאורך המסלול. גילינו ל-Subway יש אפליקציה להזמנה אונליין וניתן גם לתייג מועדפים. אז, במהלך ההכשרה שלנו עבור Big Sky Spectaculaire, כללנו עצירות בחנויות הרכבת התחתית….