ראשי » אופניים ובוריטוס סיור לילה באופניים – מאליבו, קליפורניה

Share on email
פרסומת
X-ray_Promo1

בדצמבר הזה, ארגנתי את החמישי אי פעם טיולי אופניים פרו סיור לילה באופניים “Bikes & Burritos”. בדרום קליפורניה… ו-15 אנשים מכל רחבי המדינה (וברחבי המדינה) התייצבו לרכוב מהעיר קמרילו, במורד חופי האוקיינוס ​​השקט אל קמפינג קניון שקמה הסמוך בעיר מאליבו.

לאורך הדרך עצרנו באיי התעלה של אוניברסיטת קליפורניה סטייט, רכבנו על האופניים שלנו דרך שדות החווה, אל הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט, על פני Mugu Rock, במורד המים הכחולים של החוף, לצד מאות אנשים קמפינג בקראוונים וקרוואנים על החוף, ו בסופו של דבר הגענו לחניון המדינה, שם נבלה את הדקות הבאות בהקמת האוהלים שלנו.

לאחר שהוקמו האוהלים של כולם, הלכנו ברגל מהקמפינג, ירדנו לחוף, בדיוק בזמן לשקיעה מרהיבה. בזמן שהיינו שם, ראינו שקנאים גדולים עפים ממעל ותרמיל של דולפינים שניזונים מדגים במרחק קצר מהחוף.

לאחר שהחשיך, חזרנו לקמפינג, בדיוק בזמן לארוחת הבוריטו שלנו. בזמן שאכלנו, ישבנו סביב המדורה ודיברנו אחד עם השני, גם בערב, לפני שצללנו לתוך האוהלים שלנו והשתמשנו החדש שלנו. טיולי אופניים פרו פופים לשמור על ראשנו חם בזמן השינה.

היה סופר קר בבוקר, אבל ברגע שאכלנו והשמש יצאה, ארזנו את האוהלים והתכוננו לרכיבת האופניים הפנטסטית, חזרה לאורך החוף, דרך שדות החווה וחזרה למיקום ההתחלה שלנו ב- העיר קמרילו.

לפני שהגענו ליעד, רכבנו על אופניים באוסף של בתים מקושטים בדמויות מונפשות, אנשי שלג ואיילי צפון, לקראת חג המולד הקרוב.

לחץ כאן כדי לצפות בסרטון המלא מסיור הלילה “Bikes & Burritos” של השנה בדרום קליפורניה.

תודה רבה לכל מי שיצא למסע הלילה של “Bikes & Burritos” של השנה… ואם זה נראה כמו חוויה שאולי תרצו לנסות בעצמכם יום אחד, שקול להירשם לאחד מהעתיד טיולי אופניים פרו סיורים באתר בכתובת: www.bicycletouringpro.com/calendar.

ישנם מספר טיולי אופניים ואירועים שמתקיימים בשנה הקרובה ואני מקווה שתשקול להצטרף אלינו לאירוע הבא שלנו טיולי אופניים פרו סיור לילה באופניים “Bikes & Burritos”!